Migrain



Migrain datang lagi. Semalaman aku nangis sangat disebabkan result aku yang teruk. Maybe, sebelum ni aku tak pernah rasa macam mana sakitnya bila kita tak dapat apa yang kita inginkan. Kita tak pernah rasa berada di bawah , once you di bawah , you dah rasa lemah. Betul tak? Tangisan aku susah sangat nak berhenti , dah lepas buka puasa baru lah tak nangis. Malam terus sakit kepala. Aku terpaksa pergi bilik kawan sebelah sebab nak minta dia urutkan kepala. Sakit sangat sangat. Bebanyak terima kasih kepada Wana, Biha Ramly, Farah Amy , Farahhanis sebab teman aku. Sorang picitkan kepala , picit kaki , tuamkan kepala aku dengan air suam supaya hilangkan sakit kepala tu. Kalau tak memang tak boleh tido laa semalam. Sebabkan jasa baik mereka, aku rasa terhutang budi pulak. Yelah , sanggup tutup lampu supaya aku tido, tak buat homework sebab bilik dah gelap and picitkan kepala aku. Rasa macam dapat belaian mak. Rindu sebenarnya. Rindu nak balik rumah..

You Might Also Like

0 Comments

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)