AAA.. STRESS!



Haaa, amik kau ! Capslock sikit STRESS tu.. Bosan sebenarnya tinggal kat rumah ni. Sebenarnya dah dua bulan menyepi di rumah. Apalah nasib aku lepas ni and my friends yang lain.. * siapa yang tahu tu, faham laa situasi aku sekarang ni.








Disebabkan tak dapat apa-apa berita muktamad lagi pasal pembelajaran aku di sana tu, so aku ambil plan B apply MSU College. And now, result application dah keluar . Alhamdulillah, dapat foundation science and health. However, the probs right now registration is on this Monday. Alamaaakkk!!!. Berapa hari je lagi ni, still confuse to accept or not. *sebab aku masih berharap dapat sambung sanaNak masuk MSU ni registration fee dahh mahal. Hurmm. Orang tak kaya mestilahh mengeluh sebab tak cukup duit. Aku bukan apa, rasa menyusahkan parents jaa, dah berapa kali aritu diaorang bayarkan fee untuk repeat TOEFL. Mahal dik oii!! 4 kali amik exam tu beli motor second-hand pun boleh dapat.


Kitaorang kat sana preparation dah 9 bulan, but our sijil tak valid pun if I nak sambung degree local. See., beban apa lagi ni. *yes, aku tak sepatutnya mengeluh. Tapi dah lama sangat rasa geram ni.

So, sekarang macam mana ni? Patutkah aku tunggu jawapan dari pihak atasan atau terus masuk jea MSU College isnin ni?


You Might Also Like

5 Comments

  1. akak doakan yang terbaik untuk beeha, moga ada penyelsaian yang terbaik ye..inshaAllah

    ReplyDelete
  2. @aryan azra Terima kasih, kak.. Doakan yg terbaik untuk saya dan kawan2 yg lain.. ;)

    ReplyDelete
  3. apa pun keputusan awak, semoga sukses tau ;-D

    ReplyDelete
  4. Sya doakan biha brjaya dunia akhirat 😊😊

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment here. Thank you. ;)